Herrejösses

Vi är verkligen inte vana med den här blogg världen vi ber om ursäkt för dåligt updatering jag har varit på gotland med min kära familj dock bara min dotter min man är bortrest. När vi var på gotland träffade min älskade dotter en kille  dock tycker jag hon e för ung för honom han e 19 och hon e 15 eller vad tycker ni ungdomar vad ska man säga när man sitter i sådana här situationer ska hon få åka ensam till gotland för att träffa honom igen eller ska jag förbjuda deras kärlek jag har ingen aning om hur jag ska agera hjälp mig ni ungdomar.
 
Vi ska lägga upp ett schema för hur vi ska blogga hur många gånger om dan tycker ni man bör blogga 1 gång om dan eller flera detta är inte lätt alltså. Men nu ska jag gå och börja fixa lite lunch jag är hur hungrig som helst jag gick upp i tid imorse för att hinna gå stavgång med min granne carin som är hen hejdare på att gå stav gång och tro mig det är riktigt jobbigt det dör med stavgång alltså, Juste lunch var det. Ha det bra /Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0